събота, 12 март 2011 г.

~~~Poppy cake или макове от сънищата ~~~

 Идеята за дизайна на тази торта ми дойде след обедния сън с моя малък син (а това се случва рядко). Самия сън не си го спомням, но след като отворих очите в сънното ми съзнание много ясно беше очертана тази торта и това стана натрапчива идея за следващи 24 часа. И... етоя я: свежа, ярка и страстна! Докато я правих получих голямо удоволствие и разбрах, че много обичам макове и отдавна не съм ги пипала... Ние в тези джунгли от камъци понякога съвсем забравяме истинските цветове на красотата на дивата природа до нас!

12 коментара:

  1. Великолепна е! Маковете и на мен са ми любими цветя, а твоите са разкошни! Бело и червено е страхотна комбинация!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! Твоята оценка ми е особенно приятна! :)

    ОтговорИзтриване
  3. "свежа, ярка и страстна!"-точно това бих казала и аз при вида на тази торта!И понеже в този си живот не бих могла да сътворя нещо толкова прекрасно,ми доставя невероятно удоволствие да се наслаждавам на подобни торти!А твоята е приказна!

    ОтговорИзтриване
  4. Джули, разкошна е!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Еликсир, благодаря ти за толкова висока оценка! Ами и аз наскоро открих това умение, което се криеше някъде дълбоко в мен... та не се знае, може и ти ще успееш! Важно всичко да правим с голяма любов и желание - тогава няма граници на човешките възможности!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Мария, много мило от твоята страна! Мерси! :)

    ОтговорИзтриване
  7. The Poppy Cake looks adorable! Beautiful work :)

    Поздрави!
    Tanja

    ОтговорИзтриване
  8. Заплени ме с тази торта!
    Първата ми торта със захарно покритие е с макове, но твоите цветя са като живи!
    Поздрави Марияна!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря, Мариянче!
    Видях и твоята торта - много е сладка, а като за първа торта с захарно покритие е просто отлична!
    Поздравявам те, имаш страхотен блог!

    ОтговорИзтриване
  10. Това е може би една от най-красивите торти, които съм виждала, уникална е!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря за много висока оценка! :)

    ОтговорИзтриване