сряда, 15 февруари 2012 г.

~~~1-ви рожден ден~~~

Тези дни бях голяма щастливица! Защото за да ти доверят първия рожден ден на съкровищата си е велика отговорност! И аз с огромно удоволствие дадох всичко от мен зависяще за да направя тези празници по-сладки и по-красиви!
Първата торта беше за прекрасно момченце на име Витко! Майка му беше показала снимка на една торта и аз направо се влюбих в нея! Но така или иначе промених я малко, защото не обичам да имитирам каквото и да било. Но идеята беше страхотна. Тортата стана доста оригинална, даже когато вече готова стоеше на високо, защото вкъщи имам един палавник и ловец на приключения, и той, миличкия ми, все посочваше с пръст и искаше мечока! Толкова му се радвахме всички! Голямо удоволствие и удовлетворение е това, да правиш нещо, което носи радост на други!
Мечето беше напълно ядливо  с пълнежа от една вкуснотийка от шоколад. Тортата беше също шоколадова с крем от бял шоколад. 

Втората торта беше за другарче на Витко - Михаил! Вие го познавате вече по тортата за кръщене с кецове. За рождения ден момченцето чакаше един клоун! И, ето го:
 В ръцете си клоун трябваше да държи една въртележка, но я забравих да сложа за снимка... 
Това е първото ми паляче и бях много доволна от това как се получи!
И накаря ще ви покажа третата ми торта за първия рожден ден за Ивайла -а едно невероятно красиво момиченце! Изборът на дизайна беше изцяло на майка й Илиана. Такава еуфория в процеса на украсяване на торта още не съм изпитвала! Сигурно, защото бях заочно влюбена в рожденичка и ми се искаше да съм майка на малко момиченце... е, има още време ;)
Правих я почти цяла нощ! Не ми се спеше, не чувствах измора, пърхах като пеперуда и се радвах на тази торта като малко дете.

Пожелавам на всички рожденици да са гордост на родители, здрави, умни и послушни! Много радостно, щастливо и весело детсво, защото те стоят точно на този праг, едвали ще спомнят тези торти... Но поне ще имат хубави снимки, а майки ще имат хубави спомени!

9 коментара:

  1. Юлче, направила си невероятно красиви торти! Прекрасно изглеждат и... си представям ....колко радост са донесли!
    Желая ти приятен четвъртък! Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Hi Julia! Thanks for stopping by my blog!
    Your cakes are gorgeous, I'm impressed with the details!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Hi! Thank you! Your blog is very interesring and it wasn't just a simple stop there :) Take care and hope to see smth. new from you soon. ♥

      Изтриване
  3. Мила Юлия,честит празник!Най-сърдечни пожелания за много обич,щастие,усмивки и ведро настроение!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, мила! да ти се връщат всички твоите чудесни пожелания!!!

    ОтговорИзтриване