понеделник, 14 ноември 2011 г.

Две години като един миг

В последно време не намирам време за блога, толкова много се случва в живота ми и толкова усилия всичко това иска от моята страна, че просто не смогвам понякога. А всичко е защото поставих много нови цели пред себе си и твърдо съм намерена да ги докарам до желаното!
За време на моето отсътсвие на този свят появиха се няколко торти, но за да не се връщам крайне назад, ще ви покажа само последни две (тъкмо и поводите им са единакови), но нататъка обещавам да не пренебрегвам с този блог, щом съм го започнала!
1) Тази торта беше за Петър, нашето другарче от Пловдив, което стана на 2 години, много чаровно дете! Темата беше избрана от майката: влакче или самолет на избор. Аз реших да не лишавам детенцето от едното и направих и двете! :)




2) Втората торта беше за моят син Алекс, който също  стана на 2 години. Как отминаха те аз лично не усетих... Момчето порасна, стана по-палаво от колко предполагах (винаги мечтаех за едно малко палаво момченце (внимавайте каквото си пожелавате!!!)) но е толкова МОЯТ, че не мога да пиша за него, просто не намирам думи!
Пожелавам на момчетата винаги да са толкова чудни деца, послушни, умни, палави и най-важно здрави!

Няма коментари:

Публикуване на коментар